Webshop branding

Verkopen is opvallen. Hoe zorg jij ervoor dat mensen in jouw webshop terechtkomen en daar een product aanschaffen? Door jezelf te onderscheiden natuurlijk. Maar opvallen doe je niet ten koste van alles; hier ligt een duidelijke strategie aan ten grondslag. Alles wat je laat zien aan (potentiële) bezoekers moet in het verlengde liggen van de [...]

05/07/2017|

Dé perfecte productpagina voor je webshop

Productpagina’s zijn de kern van iedere webshop. Dit is immers de plek waar bezoekers besluiten of zij overgaan tot de aanschaf van het product! Reden genoeg om eens op een rijtje te zetten wat een productpagina precies is en hoe je deze kunt optimaliseren voor jouw bezoekers. De tips voor de beste productpagina lees je [...]

12/06/2017|

Offline webshop mogelijk?

Je kunt het je in tijden van de huidige internetrevolutie bijna niet voorstellen: een offline webshop. Iedere ondernemer kan en moet toch online? Zeker bij teruglopende inkomsten is een online webshop dé manier om het hoofd boven water te houden (hoewel dat niet voor iedereen de redding betekent). Wat zijn de mogelijkheden van een offline [...]

18/05/2017|

Mplus Woocommerce plugin nu beschikbaar

Steeds meer en meer van de websites op het internet zijn gebaseerd op Wordpress. Meer dan de helft ondertussen! Ongeveer 52% van de websites op het internet hebben geen (bekend) CMS achter hun website hangen. Het is dan maatwerk of de code is zo aangepast dat er in de code niet te zien is welk [...]

16/05/2017|

Automatiseer jouw webshop

Tijdsbesparing, kostenreductie, efficiëntere communicatie, minder kans op fouten, snellere doorlooptijd van bestellingen, flexibelere processen en tevreden klanten: het zijn slechts een paar voordelen van automatisering van jouw webshop. In dit blog delen we waarom Yuluma gelooft dat de automatisering van jouw webwinkel een goed idee is. Maar eerst zoomen we in op wat automatisering precies [...]

09/02/2017|

De topprioriteit van pr voor je webshop

Als ondernemer wil je aandacht genereren: voor jouw merk, productaanbod of webshop. Pr, kort voor public relations, is hiervoor een uitstekend middel. Met behulp van content, online en offline publiciteit, promoties en actualiteiten kun je jouw doelgroep informeren en triggeren om bij jouw merk betrokken te worden en blijven. Het doel van pr is om [...]

19/08/2016|

De propositie van je webshop helder krijgen

Een succesvolle webshop start met een heldere propositie. De propositie is in feite de samenvatting van het totaalaanbod van jouw webshop, gericht op de kerndoelgroep. Het vertelt waarom klanten jouw producten moeten aanschaffen. Je gebruikt de propositie als verkooppitch, waarin klantenvoordelen duidelijk aan bod komen. In dit blog lees je hoe je de propositie van [...]

13/07/2016|

Meet klanttevredenheid!

Hoe ervaren klanten jouw webshop en productaanbod? Wanneer je eigenlijk geen antwoord op deze vraag hebt, is het aan te raden om de klanttevredenheid te meten. Klantenfeedback is namelijk enorm waardevol. Door met klanten de dialoog aan te gaan, krijg je inzicht in hun verwachtingen, de gepercipieerde prestaties van jouw webshop en de toegevoegde waarde [...]

10/06/2016|

Waarom persoonlijk dé trend is

Eén-op-één marketing: het is de manier om klanten aan jouw merk of webshop te binden. Door aandacht te besteden aan de interesses en voorkeuren van webshopbezoekers, kun je direct op hun behoeftes inspelen. Zo kun je suggesties geven voor producten, die goed bij een specifieke klant passen en inspelen op de online verkoop. Toch draait [...]

23/03/2016|