Support

Tekst: Heb je een vraag? Bel onze specialisten vandaag nog op via 072 880 4400 of stuur ons een e-mail. Wij lunchen tussen 12:00 en 13:00.

Bel mij terug

Hulp op afstand

Via het programma AnyDesk kunnen wij met je meekijken, uiteraard nadat jij hier toestemming voor hebt gegeven.

Handleiding

We schreven 200+ handleidingen die heel specifiek ingaan op specifieke situaties. We geven je graag vrijblijvend toegang tot de handleidingen.

Vaak gestelde vragen over MplusKASSA & WooCommerce

Moet ik een webshop laten bouwen?

Nee dat hoeft niet

Je mag een webshop laten bouwen door MplusWEBSHOPS maar het moet niet. Heb jij al een WooCommerce webshop of ken jij iemand (in de buurt) die je die wil laten bouwen? Dan helpen wij je graag met alleen de koppeling.

Ja, die is van jou

Als je er wel voor kiest om MplusWEBSHOPS een webshop te laten bouwen op basis van WordPress/WooCommerce dan wordt dat jouw eigendom. Ook als je kiest voor managed onderhoud en dat beeindigd dan blijft de webshop van jou.

Nee dat kan helaas niet

Onze koppeling werkt weliswaar met een plugin maar ook met een middleware omgeving die luisters naar beide systemen (MplusKASSA en WooCommerce) en wijzigingen doorgeeft wanneer de andere kant online is. Op die manier is de koppeling niet afhankelijk en kwetsbaar voor foutmeldingen die kunnen optreden in WordPress.

Zodra het werkt

Koppeling

Als je een koppeling bij ons bestelt dan ga je abonnementskosten betalen zodra je koppeling werkt. Dit betekent dat wijzigingen in MplusKASSA doorkomen in jouw WooCommerce. Voor onze koppeling is er geen verschil tussen jouw testomgeving of je live omgeving. Het maakt voor onze koppeling ook niet uit of jouw WooCommerce al online is of nog achter een wachtwoord verborgen staat.

Managed onderhoud

Dit gaat in zodra wij de voor jou gebouwde webshop aan jou schriftelijk hebben opgeleverd. Correctierondes (indien opgenomen in jouw dienst) hebben daarvoor al plaatsgevonden.

1920 pixels breed & geoptimaliseerd dus max 2mb

Als het goed is worden jouw productafbeeldingen niet groter weergegeven dan 1920 pixels breedt (vermoedelijk niet breder dan 1280 <= goed alternatief!). Als je een afbeelding optimaliseerd voor web (bijv via tinypng.com) dan zou een afbeelding nooit groter moeten zijn dan 2 mb.

De limiet van onze koppeling ligt op 5mb, daarboven worden afbeeldingen genegeerd om jou te beschermen voor grote en dure opslag (webruimte) in je webshop.

Ja, vanaf het Basis abonnement kan dat

Vanaf Basis kun je afbeeldingen synchroniseren. En om te zorgen dat je WordPress niet helemaal vol loopt met afbeeldingen van producten die jij allang niet meer verkoopt hebben wij een speciale functie gemaakt die afbeeldingen verwijderd uit WordPress zodra jij het product verwijderd.

Telefonische support, vaste velden, geen afb.

Het connect abonnement is bedoelt voor klanten die aan het minimale genoeg hebben.

  • alleen e-mail support
  • 2500 wijzigingen per maand
  • vaste velden, je kunt dus niet zelf bepalen welk veld uit MplusKASSA jij koppelt aan
  • koppeling synct elke 10 minuten (alleen voorraad iedere minuut)

Jazeker

Hoewel we sommige onderdelen van MplusKASSA zelden onder ogen krijgen (boekhouding, inkooporders e.d.) werken we dagelijks in MplusKASSA. Iedereen die bij ons werkt heeft MplusKASSA geinstalleerd staan en weet als het goed is waar die moet klikken.

Soms bellen medewerkers van MplusKASSA ons op met een vraag en dan zijn we zo trots als een pauw als we hen iets kunnen leren. Het voelt dan ook vaak eerder aan als collega’s.

Dat hangt er vanaf

Als eerste is het belangrijk het verschil te begrijpen tuseen support en doorontwikkeling. Support is dat jij ons om hulp vraagt. Doorontwikkeling is dat jij een wens hebt en graag wil dat wij die doorvoeren.

Support

Als de koppeling stuk is, niet werkt of iets doet wat niet hoort dan fixen wij dat uiteraard. Daarvoor betaal je ons het maandelijkse bedrag. Is er iets in je WordPress dan kijken we graag met je mee. Blijkt dat het aan de kant van WordPress zit en beheren wij jouw webshop niet dan kan het zijn dat we een voorstel doen om het uit te zoeken tegen extra kosten.

Heb je een webshop bij ons in het beheer? Dan helpen we je sowieso de eerste 5 minuten altijd gratis. Zo weten wij zeker dat je altijd ‘Eerste Hulp bij WordPress Vragen’ krijgt van ons. Is er iets stuk in je webshop? Dan fixen we dat doorgaan ook kostenloos. De enige uitzonderingen zijn:

– maatwerk webshops
– maatwerk plugins
– plugins van derden
– doorontwikkeling

Doorontwikkeling

Wil je dan toch iets nieuws of iets anders of een andere uitwerking? Dan zullen wij je een voorstel doen met een urenindicatie. Jij weet zo precies op voorhand waarmee (en met welke kosten) je akkoord gaat.

Ja, vanaf Basis kan dat

Per gekoppeld product veld kunnen wij bepalen of de waarde uit MplusKASSA:

  • altijd
  • eenmalig (alleen eerste keer)

moet worden meegestuurd naar de webshop. Handig als je bijvoorbeeld de omschrijving van een product later door een content marketeer wilt laten uitbreiden of SEO proof wil laten maken.

Ja

Yes, hoewel we geen automatische tool hiervoor op onze site hebben kun je bij ons een .nl domeinnaam registreren. Benieuwd naar de kosten? (opent in een nieuw venster)

Ja, vanaf Basis kan dat

Vanaf het Basis abonnement is het mogelijk om ieder veld uit MplusKASSA uit te lezen en te koppelen aan WooCommerce. Je kunt hierbij kiezen of je data eenmalig (bij aanmaken) of iedere keer dat het wijzigt in MplusKASSA wil wegschrijven naar de webshop.

Het is ook mogelijk – voor de meest populaire plugins – om data weg te schrijven naar andere (post_meta) velden in WordPress.

Schriftelijk, via [email protected]

Wat jammer dat je vertrekt!

Wil je je diensten opzeggen? Dan kan dat door een e-mail te sturen naar [email protected]. De datum van binnenkomst van die e-mail is leidend voor de afhandeling, dus maak je geen zorgen als je niet direct antwoord krijgt.

Zij inventariseren welke diensten jij afneemt en welke einddatum die diensten hebben. Voor bijna al onze diensten geldt dat ze een duur hebben van één kalenderjaar welke telkens stilzwijgend verlengd wordt. Dat heeft er  mee te maken dat wij de meeste van onze diensten ook per jaar inkopen.

Soms is jouw actie nodig in een reactie die je krijgt van onze administratie. Een domeinnaam mogen we namelijk niet zomaar voor je opzeggen, want weg = weg. Tevens zullen we om extra bevestiging vragen bij het verwijderen van een webshop of mailboxen. We willen niet per ongeluk jouw data verwijderen zonder jouw nadrukkelijke akkoord.

Aanvraag adviesgesprek

Vul dit formulier in en onze specialisten nemen contact met jou op.

Kom in contact

Als je dit formulier invult nemen we z.s.m. contact met je op voor het maken van een afspraak, online, bij ons of bij jou op de zaak.