dé Mplus Website Specialist2019-05-09T07:32:18+00:00

MplusKASSA website specialist

DE HORECA- EN RETAILKASSA VAN NEDERLAND. WIJ ZIJN SINDS 2011 DÉ SPECIALIST IN HET BOUWEN EN ONTWIKKELEN VAN WEBSITES DIE GEKOPPELD ZIJN AAN MPLUSKASSA!

Sinds 2011 ontwikkelen wij website en webshops die gekoppeld zijn aan MplusKASSA. We hebben wekelijks contact met de makers van MplusKASSA en hebben samen diverse opties ontwikkeld voor nog meer gemak en efficiëntie. Waarom zou je voor minder gaan als het wiel al is uitgevonden?

WordPress als basis

WORDPRESS ALS BASIS VOOR EEN WEBSITE DIE ALTIJD UP-TO-DATE IS, GOED BEVEILIGD IS EN MET DE HELE WERELD GEKOPPELD KAN WORDEN.

Wist jij dat 58% van alle sites met een CMS systeem werken op basis van WordPress? Wist jij dat er in totaal een miljard installaties online staan van WordPress en 500.000 webshops die werken met WooCommerce? WordPress is eenvoudig in gebruik, je kunt het in een handomdraai.

Koppelen = tijdwinst!

MPLUSKASSA IS EEN STER IN ARTIKELMANAGEMENT. KOPPEL DIE KRACHT EN SNELHEID AAN JE WEBSHOP EN JE BESPAART VELE UREN WERK.

Of het nu gaat om enkele producten of om maat/kleur producten, MplusKASSA heeft de perfecte oplossing. Met selectie bewerken kun je razendsnel wijzigingen doorvoeren. Je beheert je categorie structuur van MplusKASSA en voegt binnen enkele momenten artikelen toe die direct online gepubliceerd kunnen worden.

Functionaliteit gericht op jouw bedrijf

Functionaliteiten speciaal voor de retail speciaalzaak

Q1000

MPlusKASSA PRO

Q1005

Artikelenbeheer PRO

Q1020

Sales & Acties

Q1050

Extern Artikelenbeheer

Q1105

Urenregistratie

Q1200

Klantenbeheer met Acties

Q1205

Cadeaupas

Q1500

Voorraadbeheer

Q2100

Facturatie

Q3000

Pinkoppeling

Q3600

Webshop

Q2000

Offerte

Q2050

Verkooporders

Wij werken met

FAQ – Ons bedrijf

Hoe (snel) kan ik opzeggen?2018-02-15T19:07:30+00:00

We steken veel tijd en moeite in een gedegen koppeling, daarom werken wij met een jaarcontract en een opzegtermijn van drie maanden. Raakt jouw onderneming in de financiële problemen? Dan denken we met je mee hoe we kunnen zorgen dat je geen onnodige kosten maakt, daar doen we niet moeilijk over!

Kan ik weg met mijn webshop als ik dat wil?2018-02-15T18:01:45+00:00

Ja, dat kan. We kozen voor WordPress en Woocommerce zodat je niet afhankelijk bent van onze dienstverlening. Wel is het zo dat de Mplus koppeling wordt uitgegeven in licentie, als je vertrekt krijg je deze niet mee. Dit zou overigens ook niet zomaar gaan omdat onze communicatie server (MPC) een losstaande service is die zorgt dat Mplus met Woocommerce praat en vice versa.

Wat kost het om een wijziging door te voeren?2018-02-15T17:50:40+00:00

We staan voor je klaar om jouw wensen door te voeren. Het liefst voorzien we je eerst nog van advies én delen we gratis onze ervaring. Als jouw wens helder is en wij weten wat er van ons verwacht wordt doen we een urenopgave zodat jij op voorhand precies weet wat de kosten zijn voor het doorvoeren van jouw wens.

Wanneer betaal ik voor mijn webshop?2018-08-29T12:18:36+00:00

Bij de ontwikkeling van jouw site/shop brengen we 50% vooraf en 50% achteraf in rekening. Het abonnement gaat in zodra wij jouw webshop hebben opgeleverd op https://jouwnaam.yuluma.com en dat is ook het moment voor de tweede factuur met het laatste deel voor de ontwikkeling.

Domeinnamen, mailboxen en andere periodieke posten brengen we jaarlijks in rekening en we doen dit 4 weken vóór de datum van het vernieuwen. Zo heb je nog de kans om een dienst op tijd op te zeggen als je er toch geen gebruik van wilt maken.

Kost support geld?2018-02-15T17:45:57+00:00

Wij doen er echt alles aan om te zorgen dat onze producten goed werken. Toch kan het zijn dat er iets mis gaat. Dan staan we voor je klaar, en daarom zijn de eerste 5 minuten support altijd voor onze rekening. Ook als er een storing is die door ons – of een update van Mplus – veroorzaakt is dan lossen we dit altijd op zonder dit in rekening te brengen. Voor overige support brengen we dit in rekening tegen ons geldende uurtarief op basis van nacalculatie. Wat zoveel inhoudt dat je na het aflopen van de maand een factuur ontvangt voor de geleverde support.

Je krijgt altijd een specificatie van de gewerkte tijd met datum, tijd en het onderwerp met eventueel een verwijzing naar het betreffende support ticket.

FAQ – MplusWebshops.nl

Kan ik ook orders inschieten in een filiaal?2018-02-15T19:04:50+00:00

Ja, het is – met uitzondering van het Connect abonnement – mogelijk om orders in te schieten op een specifiek filiaal. Het is op aanvraag zelfs mogelijk om de klant te laten kiezen waar hij/zij de bestelling wilt afhalen.

Kan ik merkenpagina’s maken?2018-02-15T19:05:27+00:00

Het is – het Connect abonnement uitgezonderd – mogelijk om te werken met Woocommerce Brands en deze automatisch uit te lezen uit Mplus. Na het inlezen is het mogelijk om in Woocommerce de merken uit te breiden met een logo/afbeelding en omschrijving. Afhankelijk van het gekozen thema kan deze informatie ook op het merken overzicht of op de merken detailpagina getoond worden.

Kan ik een demo krijgen of langskomen?2018-02-15T19:07:10+00:00

We werken graag op afstand, niet omdat we liever geen mensen ontmoeten maar omdat jouw en onze tijd kostbaar is. Indien je via de groene button een demo aanvraag zal een medewerker telefonisch contact met je opnemen en je laten zien hoe de koppeling werkt. Heb je daarna nog vragen? Dan beantwoorden we die direct zodat jij weet waar je aan toe bent.

Voor installatiepakketten vanaf Design+ is het mogelijk een afspraak te maken op kantoor of komen we na overleg langs op locatie.

Kan ik velden ook éénmalig synchroniseren?2018-02-15T19:07:39+00:00

Vanaf het Basis abonnement is het mogelijk om te kiezen pér gekoppeld veld of de waarde uit Mplus eenmalig (bij aanmaken product) of altijd (bij iedere update) moet worden gesynchroniseerd.

Voor eigenschappen (bijv: Webkleur, smaak, merk, leeftijd, haarkleur etc etc) is het mogelijk om bepaalde eigenschappen wél te synchroniseren en anderen niet zonder dat er eigenschappen overschreven worden. Zo kun je vanuit Mplus al je filters in je webshop snel en makkelijk vullen.

Hoe snel synchroniseert de webshop met Mplus?2018-02-15T17:59:49+00:00

Binnen 60 seconden, of zoveel langer bij grotere wijzigingen. In de praktijk zijn alle wijzigingen binnen onze koppeling binnen 60 seconden doorgevoerd. Alleen bij grote batch wijzigingen kan het zijn dat het langer duurt.

Voor afbeeldingen geldt dat zo snel als dat het de lokale kassa PC lukt om de afbeeldingen te uploaden deze ook online beschikbaar komt in de webshop.

Krijg ik FTP toegang?2019-02-28T10:58:34+00:00

Je kunt SFTP toegang krijgen na aanvraag. Als je dit aanvraagt zullen we je wijzen op de risico’s die dit met zich meebrengt. We vertellen je dan dat wij niet langer verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het online zijn en werken van je webshop. Support die voortvloeit uit het gebruik van SFTP wordt op basis van nacalculatie in rekening gebracht.

Hoe groot mogen mijn afbeeldingen in Mplus zijn?2018-02-15T17:55:29+00:00

Onze webshops schalen jouw afbeeldingen, je website zal dus niet zomaar traag worden als iemand per ongeluk een grote afbeelding in Mplus plaatst. Toch adviseren we om een limiet van 2000 pixels (breed of hoog / landscape of portrait) te hanteren in een resolutie van 72dpi en met een maximum van 5mb.

Uiteindelijk kies je een pakket met een limiet voor de webruimte, hoe groter je de afbeeldingen plaatst hoe sneller die ruimte vol is en je over gaat naar het grotere (duurdere) pakket. Toch adviseren we voor een mooie webshop wel om je afbeeldingen niet kleiner te maken van 1024 pixels (breed of hoog / landscape of portrait).

Werk je al met MplusWebshops.nl? Lees dan hier de handleiding over hoe je afbeeldingen (automatisch) kunt optimaliseren.

Kan ik zelf kiezen welke velden ik koppel?2018-02-15T19:08:21+00:00

Ja, het is – behalve bij het Connect abonnement – mogelijk om zelf te bepalen welke velden je wilt koppelen.

Moet ik mijn domein bij jullie registreren?2018-02-15T19:09:04+00:00

Nee, dit is niet verplicht. Je kunt het webverkeer ook middels DNS records doorsturen naar onze servers. Voor de kosten hoef je het niet te laten want een .nl registreer je al bij ons vanaf 9,95 per jaar.

Is een SSL certificaat inbegrepen?2019-02-28T11:00:03+00:00

Ja. Sinds 1 januari 2018 hanteren we een verplichting op het SSL certificaat. Dit komt doordat de EU regelgeving stelt dat persoonlijke gegevens versleuteld verzonden moeten worden en op het moment dat je een webshop hebt worden er per definitie persoonlijke gegevens verzonden. Daarnaast is het zo dat Google vanaf medio 2018 sites zonder SSL certificaat gaat aanmerken als ‘niet veilig’. Alle abonnementen waarbij wij de hosting verzorgen zijn inclusief SSL certificaat.

Al jouw vragen snel beantwoord!