Krijg ik FTP toegang?

Je kunt SFTP toegang krijgen na aanvraag. Als je dit aanvraagt zullen we je wijzen op de risico's die dit met zich meebrengt. We vertellen je dan dat wij niet langer verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het online zijn en werken van je webshop. Support die voortvloeit uit het gebruik van SFTP wordt op basis [...]

2019-02-28T10:58:34+01:0015/02/2018|

Hoe groot mogen mijn afbeeldingen in Mplus zijn?

Onze webshops schalen jouw afbeeldingen, je website zal dus niet zomaar traag worden als iemand per ongeluk een grote afbeelding in Mplus plaatst. Toch adviseren we om een limiet van 2000 pixels (breed of hoog / landscape of portrait) te hanteren in een resolutie van 72dpi en met een maximum van 5mb. Uiteindelijk kies je [...]

2018-02-15T17:55:29+01:0015/02/2018|

Wat kost het om een wijziging door te voeren?

We staan voor je klaar om jouw wensen door te voeren. Het liefst voorzien we je eerst nog van advies én delen we gratis onze ervaring. Als jouw wens helder is en wij weten wat er van ons verwacht wordt doen we een urenopgave zodat jij op voorhand precies weet wat de kosten zijn voor [...]

2018-02-15T17:50:40+01:0015/02/2018|

Wanneer betaal ik voor mijn webshop?

Bij de ontwikkeling van jouw site/shop brengen we 50% vooraf en 50% achteraf in rekening. Het abonnement gaat in zodra wij jouw webshop hebben opgeleverd op https://jouwnaam.yuluma.com en dat is ook het moment voor de tweede factuur met het laatste deel voor de ontwikkeling. Domeinnamen, mailboxen en andere periodieke posten brengen we jaarlijks in rekening [...]

2018-08-29T12:18:36+02:0015/02/2018|

Kost support geld?

Wij doen er echt alles aan om te zorgen dat onze producten goed werken. Toch kan het zijn dat er iets mis gaat. Dan staan we voor je klaar, en daarom zijn de eerste 5 minuten support altijd voor onze rekening. Ook als er een storing is die door ons - of een update van [...]

2018-02-15T17:45:57+01:0015/02/2018|

Kan ik bellen voor support?

Bij het Connect abonnement is support via e-mail inbegrepen in de prijs. Dit betekent dat als je met ons belt dat dit op basis van nacalculatie in rekening wordt gebracht. Als er i.v.m. een storing een ernstig probleem het noodzakelijk is om te bellen dan kun je dit aanvragen via een ticket en zullen we [...]

2018-04-17T18:49:59+02:0015/02/2018|

Is een SSL certificaat inbegrepen?

Ja. Sinds 1 januari 2018 hanteren we een verplichting op het SSL certificaat. Dit komt doordat de EU regelgeving stelt dat persoonlijke gegevens versleuteld verzonden moeten worden en op het moment dat je een webshop hebt worden er per definitie persoonlijke gegevens verzonden. Daarnaast is het zo dat Google vanaf medio 2018 sites zonder SSL [...]

2019-02-28T11:00:03+01:0015/02/2018|

Trusted by: