FAQs

Kan ik dit niet allemaal zelf doen?

Dat is helaas niet mogelijk, het gaat hier om een technische koppeling met zeer veel opties en keuzes. Wij zorgen er graag voor dat we een werkende koppeling opleveren. Daarnaast willen we geen tweede laag support creëren van webshop bouwers die vragen hebben over de koppeling.

15/02/2018|

Kan ik ook orders inschieten in een filiaal?

Ja, het is - met uitzondering van het Connect abonnement - mogelijk om orders in te schieten op een specifiek filiaal. Het is op aanvraag zelfs mogelijk om de klant te laten kiezen waar hij/zij de bestelling wilt afhalen.

15/02/2018|

Kan ik merkenpagina’s maken?

Het is - het Connect abonnement uitgezonderd - mogelijk om te werken met Woocommerce Brands en deze automatisch uit te lezen uit Mplus. Na het inlezen is het mogelijk om in Woocommerce de merken uit te breiden met een logo/afbeelding en omschrijving. Afhankelijk van het gekozen thema kan deze informatie ook op het merken overzicht [...]

15/02/2018|

Welke kosten komen er nog bij?

Wil je je domeinnaam ook bij ons registreren? Dat kan al vanaf 9,95 per jaar. Wil je ook onbeperkt mailboxen aanmaken en/of heb je veel e-mail? Dan adviseren we je om via onze partner Greenhost een mailbox account af te sluiten. 10GB onbeperkt mailboxen en gekoppelde domeinnamen voor 69,00 per jaar.

15/02/2018|

Kan ik een demo krijgen of langskomen?

We werken graag op afstand, niet omdat we liever geen mensen ontmoeten maar omdat jouw en onze tijd kostbaar is. Indien je via de groene button een demo aanvraag zal een medewerker telefonisch contact met je opnemen en je laten zien hoe de koppeling werkt. Heb je daarna nog vragen? Dan beantwoorden we die direct [...]

15/02/2018|

Hoe (snel) kan ik opzeggen?

We steken veel tijd en moeite in een gedegen koppeling, daarom werken wij met een jaarcontract en een opzegtermijn van drie maanden. Raakt jouw onderneming in de financiële problemen? Dan denken we met je mee hoe we kunnen zorgen dat je geen onnodige kosten maakt, daar doen we niet moeilijk over!

15/02/2018|

Kan ik velden ook éénmalig synchroniseren?

Vanaf het Basis abonnement is het mogelijk om te kiezen pér gekoppeld veld of de waarde uit Mplus eenmalig (bij aanmaken product) of altijd (bij iedere update) moet worden gesynchroniseerd. Voor eigenschappen (bijv: Webkleur, smaak, merk, leeftijd, haarkleur etc etc) is het mogelijk om bepaalde eigenschappen wél te synchroniseren en anderen niet zonder dat er [...]

15/02/2018|

Kan ik weg met mijn webshop als ik dat wil?

Ja, dat kan. We kozen voor Wordpress en Woocommerce zodat je niet afhankelijk bent van onze dienstverlening. Wel is het zo dat de Mplus koppeling wordt uitgegeven in licentie, als je vertrekt krijg je deze niet mee. Dit zou overigens ook niet zomaar gaan omdat onze communicatie server (MPC) een losstaande service is die zorgt [...]

15/02/2018|

Hoe snel synchroniseert de webshop met Mplus?

Binnen 60 seconden, of zoveel langer bij grotere wijzigingen. In de praktijk zijn alle wijzigingen binnen onze koppeling binnen 60 seconden doorgevoerd. Alleen bij grote batch wijzigingen kan het zijn dat het langer duurt. Voor afbeeldingen geldt dat zo snel als dat het de lokale kassa PC lukt om de afbeeldingen te uploaden deze ook [...]

15/02/2018|

Trusted by:

Titel

Ga naar de bovenkant