MplusWebshops.nl Connect Abonnement2018-08-29T12:15:55+00:00

het Connect Abonnement

Het MplusWebshops.nl Connect Abonnement is voor de ondernemer die al een WordPress + Woocommerce webshop heeft en wil starten met minimale kosten. Profiteer van:

  • één keer producten invoeren
  • één voorraad
  • één boekhouding
  • synchronisatie binnen 60 seconden
  • dé Mplus expert sinds 2011

Hier leggen we uit wat er wel, maar ook wat er niet in het MplusWebshops.nl Connect Abonnement zit.

Heb je nog geen webshop? Dan maken wij die graag voor je!

Het MplusWebshops.nl Connect Abonnement

  • Support via e-mail (ticketsysteem)

  • SSD hosting met 2GB schijfruimte

  • 1 mailbox

  • Onbeperkt dataverkeer

  • Max 100.000 pageviews p/m

Gekoppeld aan Mplus

  • Updates van Mplus koppeling

  • Artikelgroepen Mplus => Woocommerce

  • Artikelen Mplus => Woocommerce

  • Maat/Kleur Mplus => Variation Woocommerce

  • Voorraad Mplus => Woocommerce

  • Bestellingen Woocommerce => Mplus

Dit zit niet in het Connect Abonnement

  • Domeinnaamregistratie

  • Afbeeldingen koppeling

  • Telefonische support

  • Alles wat hier links niet staat vermeld 😉

  • WordPress / Woocommerce setup

  • Updates WordPress / Woocommerce

  • Support over WordPress / Woocommerce

  • Plugins installeren of Thema’s configureren

Dit kost het MplusWebshops.nl Connect Abonnement

Maandelijks

39,00p/maand
  • MplusWebshops.nl koppeling 24,00
  • SSD Hosting 15,00

Eenmalig

249,00eenmalig
  • Installatie en configuratie

Gebaseerd op WordPress/Woocommerce, open source en voorzien van alles wat je nodig hebt om succesvol zaken te doen. Wist jij dat 58% van het internet draait op WordPress?

FAQ – Connect Abonnement

Welke kosten komen er nog bij?2018-08-29T12:18:01+00:00

Wil je je domeinnaam ook bij ons registreren? Dat kan al vanaf 9,95 per jaar.

Wil je ook onbeperkt mailboxen aanmaken en/of heb je veel e-mail? Dan adviseren we je om via onze partner Greenhost een mailbox account af te sluiten. 10GB onbeperkt mailboxen en gekoppelde domeinnamen voor 69,00 per jaar.

Kan ik bellen voor support?2018-04-17T18:49:59+00:00

Bij het Connect abonnement is support via e-mail inbegrepen in de prijs. Dit betekent dat als je met ons belt dat dit op basis van nacalculatie in rekening wordt gebracht. Als er i.v.m. een storing een ernstig probleem het noodzakelijk is om te bellen dan kun je dit aanvragen via een ticket en zullen we indien nodig terugbellen.

Kan ik Connect ook nemen zonder SSD hosting?2018-02-15T18:20:18+00:00

Helaas niet, we begrijpen dat je graag vrijheid wilt en zelf de keuze maakt. Echter, bij een complexe koppeling als deze is het van groot belang dat bepaalde instellingen goed staan. We beschermen je graag door – voor een heel laag bedrag – de hosting uit handen te nemen en kunnen zo de hoogste kwaliteit garanderen. Deze hosting is op ons managed hosting platform. LET OP: je krijgt geen FTP toegang!

Welke velden zijn gekoppeld bij het Connect abonnement?2018-02-15T19:04:06+00:00
Veldnaam in MplusVeldnaam in Woocommerce
Web titelNaam
Web korte omschrijvingKorte omschrijving
Web omschrijvingOmschrijving
VoorraadVoorraad
Brutoprijs (incl. BTW)Prijs incl. BTW
BTW codeBTW Klasse
ArtikelnummerSKU
Kleuren en MatenVariabele producten (Kleur en Maat)
Hoe zit dat met afbeeldingen/plaatjes uit mplus?2018-02-15T19:04:27+00:00

Binnen het Connect abonnement pakket is het niet mogelijk om afbeeldingen uit Mplus te synchroniseren. Afbeeldingen van producten zullen via Woocommerce zelf aan het product moeten worden toegevoegd. Vanaf het Basis pakket is een volautomatische afbeeldingen upload wel mogelijk.

FAQ – Ons bedrijf

Hoe (snel) kan ik opzeggen?2018-02-15T19:07:30+00:00

We steken veel tijd en moeite in een gedegen koppeling, daarom werken wij met een jaarcontract en een opzegtermijn van drie maanden. Raakt jouw onderneming in de financiële problemen? Dan denken we met je mee hoe we kunnen zorgen dat je geen onnodige kosten maakt, daar doen we niet moeilijk over!

Kan ik weg met mijn webshop als ik dat wil?2018-02-15T18:01:45+00:00

Ja, dat kan. We kozen voor WordPress en Woocommerce zodat je niet afhankelijk bent van onze dienstverlening. Wel is het zo dat de Mplus koppeling wordt uitgegeven in licentie, als je vertrekt krijg je deze niet mee. Dit zou overigens ook niet zomaar gaan omdat onze communicatie server (MPC) een losstaande service is die zorgt dat Mplus met Woocommerce praat en vice versa.

Wat kost het om een wijziging door te voeren?2018-02-15T17:50:40+00:00

We staan voor je klaar om jouw wensen door te voeren. Het liefst voorzien we je eerst nog van advies én delen we gratis onze ervaring. Als jouw wens helder is en wij weten wat er van ons verwacht wordt doen we een urenopgave zodat jij op voorhand precies weet wat de kosten zijn voor het doorvoeren van jouw wens.

Wanneer betaal ik voor mijn webshop?2018-08-29T12:18:36+00:00

Bij de ontwikkeling van jouw site/shop brengen we 50% vooraf en 50% achteraf in rekening. Het abonnement gaat in zodra wij jouw webshop hebben opgeleverd op https://jouwnaam.yuluma.com en dat is ook het moment voor de tweede factuur met het laatste deel voor de ontwikkeling.

Domeinnamen, mailboxen en andere periodieke posten brengen we jaarlijks in rekening en we doen dit 4 weken vóór de datum van het vernieuwen. Zo heb je nog de kans om een dienst op tijd op te zeggen als je er toch geen gebruik van wilt maken.

Kost support geld?2018-02-15T17:45:57+00:00

Wij doen er echt alles aan om te zorgen dat onze producten goed werken. Toch kan het zijn dat er iets mis gaat. Dan staan we voor je klaar, en daarom zijn de eerste 5 minuten support altijd voor onze rekening. Ook als er een storing is die door ons – of een update van Mplus – veroorzaakt is dan lossen we dit altijd op zonder dit in rekening te brengen. Voor overige support brengen we dit in rekening tegen ons geldende uurtarief op basis van nacalculatie. Wat zoveel inhoudt dat je na het aflopen van de maand een factuur ontvangt voor de geleverde support.

Je krijgt altijd een specificatie van de gewerkte tijd met datum, tijd en het onderwerp met eventueel een verwijzing naar het betreffende support ticket.

FAQ – MplusWebshops.nl

Kan ik ook orders inschieten in een filiaal?2018-02-15T19:04:50+00:00

Ja, het is – met uitzondering van het Connect abonnement – mogelijk om orders in te schieten op een specifiek filiaal. Het is op aanvraag zelfs mogelijk om de klant te laten kiezen waar hij/zij de bestelling wilt afhalen.

Kan ik merkenpagina’s maken?2018-02-15T19:05:27+00:00

Het is – het Connect abonnement uitgezonderd – mogelijk om te werken met Woocommerce Brands en deze automatisch uit te lezen uit Mplus. Na het inlezen is het mogelijk om in Woocommerce de merken uit te breiden met een logo/afbeelding en omschrijving. Afhankelijk van het gekozen thema kan deze informatie ook op het merken overzicht of op de merken detailpagina getoond worden.

Kan ik een demo krijgen of langskomen?2018-02-15T19:07:10+00:00

We werken graag op afstand, niet omdat we liever geen mensen ontmoeten maar omdat jouw en onze tijd kostbaar is. Indien je via de groene button een demo aanvraag zal een medewerker telefonisch contact met je opnemen en je laten zien hoe de koppeling werkt. Heb je daarna nog vragen? Dan beantwoorden we die direct zodat jij weet waar je aan toe bent.

Voor installatiepakketten vanaf Design+ is het mogelijk een afspraak te maken op kantoor of komen we na overleg langs op locatie.

Kan ik velden ook éénmalig synchroniseren?2018-02-15T19:07:39+00:00

Vanaf het Basis abonnement is het mogelijk om te kiezen pér gekoppeld veld of de waarde uit Mplus eenmalig (bij aanmaken product) of altijd (bij iedere update) moet worden gesynchroniseerd.

Voor eigenschappen (bijv: Webkleur, smaak, merk, leeftijd, haarkleur etc etc) is het mogelijk om bepaalde eigenschappen wél te synchroniseren en anderen niet zonder dat er eigenschappen overschreven worden. Zo kun je vanuit Mplus al je filters in je webshop snel en makkelijk vullen.

Hoe snel synchroniseert de webshop met Mplus?2018-02-15T17:59:49+00:00

Binnen 60 seconden, of zoveel langer bij grotere wijzigingen. In de praktijk zijn alle wijzigingen binnen onze koppeling binnen 60 seconden doorgevoerd. Alleen bij grote batch wijzigingen kan het zijn dat het langer duurt.

Voor afbeeldingen geldt dat zo snel als dat het de lokale kassa PC lukt om de afbeeldingen te uploaden deze ook online beschikbaar komt in de webshop.

Krijg ik FTP toegang?2018-02-15T17:57:53+00:00

Wij hebben om diverse redenen besloten om geen FTP toegang te faciliteren. De basis hiervoor is dat wij voor ondernemers zorgen dat hun webshop altijd online is. Daarnaast zijn we zuinig op de door ons ontwikkelde technieken m.b.t. de koppeling met Mplus. Als laatste, we hebben er voor gekozen om als extra security laag FTP in zijn geheel af te sluiten zodat hackers via die poorten geen kans maken.

Hoe groot mogen mijn afbeeldingen in Mplus zijn?2018-02-15T17:55:29+00:00

Onze webshops schalen jouw afbeeldingen, je website zal dus niet zomaar traag worden als iemand per ongeluk een grote afbeelding in Mplus plaatst. Toch adviseren we om een limiet van 2000 pixels (breed of hoog / landscape of portrait) te hanteren in een resolutie van 72dpi en met een maximum van 5mb.

Uiteindelijk kies je een pakket met een limiet voor de webruimte, hoe groter je de afbeeldingen plaatst hoe sneller die ruimte vol is en je over gaat naar het grotere (duurdere) pakket. Toch adviseren we voor een mooie webshop wel om je afbeeldingen niet kleiner te maken van 1024 pixels (breed of hoog / landscape of portrait).

Werk je al met MplusWebshops.nl? Lees dan hier de handleiding over hoe je afbeeldingen (automatisch) kunt optimaliseren.

Kan ik zelf kiezen welke velden ik koppel?2018-02-15T19:08:21+00:00

Ja, het is – behalve bij het Connect abonnement – mogelijk om zelf te bepalen welke velden je wilt koppelen.

Moet ik mijn domein bij jullie registreren?2018-02-15T19:09:04+00:00

Nee, dit is niet verplicht. Je kunt het webverkeer ook middels DNS records doorsturen naar onze servers. Voor de kosten hoef je het niet te laten want een .nl registreer je al bij ons vanaf 9,95 per jaar.

Is een SSL certificaat verplicht?2018-08-29T12:17:35+00:00

Ja. Sinds 1 januari 2018 hanteren we een verplichting op het SSL certificaat. Dit komt doordat de EU regelgeving stelt dat persoonlijke gegevens versleuteld verzonden moeten worden en op het moment dat je een webshop hebt worden er per definitie persoonlijke gegevens verzonden. Daarnaast is het zo dat Google vanaf medio 2018 sites zonder SSL certificaat gaat aanmerken als ‘niet veilig’