Algemeen

Hoe (snel) kan ik opzeggen?

We steken veel tijd en moeite in een gedegen koppeling, daarom werken wij met een jaarcontract en een opzegtermijn van drie maanden. Raakt jouw onderneming in de financiële problemen? Dan denken we met je mee hoe we kunnen zorgen dat je geen onnodige kosten maakt, daar doen we niet moeilijk over!

15/02/2018|

Kan ik weg met mijn webshop als ik dat wil?

Ja, dat kan. We kozen voor Wordpress en Woocommerce zodat je niet afhankelijk bent van onze dienstverlening. Wel is het zo dat de Mplus koppeling wordt uitgegeven in licentie, als je vertrekt krijg je deze niet mee. Dit zou overigens ook niet zomaar gaan omdat onze communicatie server (MPC) een losstaande service is die zorgt [...]

15/02/2018|

Wat kost het om een wijziging door te voeren?

We staan voor je klaar om jouw wensen door te voeren. Het liefst voorzien we je eerst nog van advies én delen we gratis onze ervaring. Als jouw wens helder is en wij weten wat er van ons verwacht wordt doen we een urenopgave zodat jij op voorhand precies weet wat de kosten zijn voor [...]

15/02/2018|

Wanneer betaal ik voor mijn webshop?

Bij de ontwikkeling van jouw site/shop brengen we 50% vooraf en 50% achteraf in rekening. Het abonnement gaat in zodra wij jouw webshop hebben opgeleverd op https://jouwnaam.yuluma.com en dat is ook het moment voor de tweede factuur met het laatste deel voor de ontwikkeling. Domeinnamen, mailboxen en andere periodieke posten brengen we jaarlijks in rekening [...]

15/02/2018|

Kost support geld?

Wij doen er echt alles aan om te zorgen dat onze producten goed werken. Toch kan het zijn dat er iets mis gaat. Dan staan we voor je klaar, en daarom zijn de eerste 5 minuten support altijd voor onze rekening. Ook als er een storing is die door ons - of een update van [...]

15/02/2018|

Trusted by:

Titel

Ga naar de bovenkant